Kwaliteit is niet wat Parentia in haar dienstverlening stopt. Het is wat jij eruit haalt!
Je verwacht dat je Groeipakket correct en op tijd wordt uitbetaald. Terecht! Ook een vlotte service vind je niet meer dan normaal. En natuurlijk wil je ook gerichte informatie en advies krijgen. Bij Parentia gaan we nog een stapje verder en helpen we je ook bij alles wat met de administratie van je gezin te maken heeft. Wij willen je dag na dag een kwaliteitsservice bieden zodat je hele gezinsadministratie op rolletjes loopt.
Parentia is ISO-gecertificeerd!
Wij hebben een kwaliteitssysteem uitgebouwd dat voldoet aan de ISO 9001:2015-norm. De auditeurs van Vinçotte controleren regelmatig onze activiteiten op het hoofdkantoor en in onze agentschappen.
Het ISO-label dat zij ons toekennen, is een garantie voor het voortdurende streven van Parentia naar kwaliteit. Dit certificaat is voor ons geen dode letter. Het is een bevestiging van onze bedrijfscultuur waarin klantgerichtheid centraal staat. Dag na dag bouwen onze 300 medewerkers, specialisten in een complexe wetgeving, aan een echte vertrouwensrelatie met onze gezinnen. Wij houden vast aan een strikte en dynamische follow-up van de dossiers, een permanente vorming van onze medewerkers, zowel in wetgeving als in dienstverlening.
Parentia werkt voortdurend aan de verfijning van haar procedures en investeert in digitale innovatie. Wij diversifiëren onze communicatiekanalen om je zo goed mogelijk te informeren: per telefoon, e-mail, in onze kantoren, op afspraak en zelfs via videocall. Op onze website kunnen ouders in alle veiligheid hun dossiers en documenten online raadplegen en het bedrag van hun gezinstoelagen en eventuele toeslagen berekenen. Zij vinden er ook praktische informatie en tools voor hun gezinsadministratie, tips en tricks voor het hele gezin. Wij hebben daarbij één doel: 400.000 tevreden klanten.
Toch kan het gebeuren dat er nog iets fout loopt. Daarom luisteren wij heel aandachtig naar de reacties van onze klanten, om zo goed mogelijk aan hun behoeften te beantwoorden. Iedere opmerking, van klacht tot felicitatie, helpt ons om hun verwachtingen beter te begrijpen. Om te weten of zij tevreden zijn over onze diensten, houden we ook regelmatig enquêtes bij de ouders. Want meten is weten. De mening van de gezinnen is dan ook een essentieel onderdeel in ons ISO-kwaliteitsbeleid.
Parentia werkt voortdurend aan de verfijning van haar procedures en investeert in digitale innovatie. Wij diversifiëren onze communicatiekanalen om je zo goed mogelijk te informeren: per telefoon, e-mail, in onze kantoren, op afspraak en zelfs via videocall. Op onze website kunnen ouders in alle veiligheid hun dossiers en documenten online raadplegen en het bedrag van hun gezinstoelagen en eventuele toeslagen berekenen. Zij vinden er ook praktische informatie en tools voor hun gezinsadministratie, tips en tricks voor het hele gezin. Wij hebben daarbij één doel: 400.000 tevreden klanten.
Toch kan het gebeuren dat er nog iets fout loopt. Daarom luisteren wij heel aandachtig naar de reacties van onze klanten, om zo goed mogelijk aan hun behoeften te beantwoorden. Iedere opmerking, van klacht tot felicitatie, helpt ons om hun verwachtingen beter te begrijpen. Om te weten of zij tevreden zijn over onze diensten, houden we ook regelmatig enquêtes bij de ouders. Want meten is weten. De mening van de gezinnen is dan ook een essentieel onderdeel in ons ISO-kwaliteitsbeleid.